Elim: brand in clubgebouw van klootschietvereniging

Deze diashow vereist JavaScript.

In het clubgebouw van de klootschietvereniging Steeds Verder heeft zaterdagmiddag om even voor haf vier brand gewoed.

De brand werd veroorzaakt door een gevelkachel. Omdat het vuur in de spouw zat, werd een deel van het plafond en een deel van een wand gesloopt.

De brandweer van De Krim kon een uitslaande brand voorkomen. De inzet van de opgeroepen Hoogeveense brandweer was niet nodig.

Twee personen die in het clubgebouw aanwezig waren, konden zich op tijd in veiligheid brengen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *