Hoogeveen: keukenbrand op tijd ontdekt

Deze diashow vereist JavaScript.

Woensdagmiddag om even na één uur kwamen de piepers van de A-ploeg van de Hoogeveense brandweer tot leven. In een woning aan de Eekhoorn was brand ontstaan in de keuken.
Eén van de buren had de rookmelder af horen gaan en belde direct met de 112 meldkamer.

Bij het fornuis was brand ontstaan door een boek/papier dat daar lag. De spuitgasten konden erger voor komen door het beginnende brandje op tijd blussen. Het aanrecht en het fornuis liepen enige schade op. De kamer liep rook en roet schade op.

De bewoners waren niet thuis toen de brand uit brak.

Stichting Salvage zal de verdere afhandeling regelen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *